سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، ریختن خون (قربانی) و غذا دادن به مردم و یاری کردن دادخواهان را دوست دارد . [امام باقر علیه السلام]

انتظار فرج

توزیع 10 هزار سی‌دی از سفرهای استانی احمدی‌نژاد
اعتماد ملی: معاونت اجرایی نهاد ریاست‌جمهوری تهیه و تکثیر بیش از 10 هزار سی‌دی از کلیپ سفرهای استانی محمود احمدی‌نژاد را که تحت نظارت جواد شمقدری مشاور هنری احمدی‌نژاد ساخته شده سفارش داد. این سی‌دی‌ها قرار است در ایام دهه فجر در برنامه‌ها و همایش‌های مختلف توزیع شوند.

پرونده پالیزدار
جمهوری اسلامی: منابع مطلع از آماده شدن پرونده پالیزدار جهت برگزاری دادگاه خبر می دهند. براساس همین گزارش با اینکه کیفرخواست مربوطه صادر شده عناصری از خارج قوه قضائیه تلاش می‌کنند مانع برگزاری دادگاه در وقت مقرر و به صورت علنی شوند. ضمنا تعدادی از متهمان این پرونده سنگین و مهم بجای آنکه تحت تعقیب و در بازداشت باشند مشغول فعالیت های سیاسی به نفع همان جریانی هستند که پشت پرده پرونده پالیزدار قرار دارد.

آغاز فعالیت هواداران دکتر ولایتی
اعتماد ملی: سایت خبری آرمان‌نیوز به‌عنوان سایت وابسته به هواداران علی‌اکبر ولایتی راه‌اندازی شد. هرچند که در این سایت خبری- تحلیلی، صراحتا به این موضوع اشاره نشده اما مطالب بسیاری در مورد مواضع و سخنرانی‌های ولایتی مطرح شده است.

پخش سریال خواهر احمدی‌نژاد
مردم‌سالاری: به زودی سریالی مستند از پروین احمدی نژاد خواهر رئیس جمهور از رسانه ملی پخش می شود. این سریال مستنداتی 15 دقیقه ای است که طی آن خواهر احمدی نژاد به اظهارنظر در مورد مسائل شهری و سیاسی خواهد پرداخت.

پورمحمدی هم وبلاگ‌نویس شد
اعتماد ملی: با نزدیک شدن به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری دهم مصطفی پورمحمدی وزیر سابق کشور که هم‌اکنون رئیس‌کل بازرسی کشور است اقدام به راه‌اندازی وب‌سایت ‌شخصی کرد. بر پایه این خبر این پایگاه اینترنتی در حال طی کردن مراحل آزمایشی خود است. شرح‌حال، یادداشت‌، مقالات، سخنرانی، در رسانه، تصاویر و تماس با من بخش‌های اصلی این پایگاه مجازی را تشکیل می‌دهد. ‌

اعتراض به دولت
جمهوری اسلامی: بسیج دانشجوئی دانشگاه امام صادق در نامه ای سرگشاده خطاب به رئیس جمهور به سیاست های نفتی دولت اعتراض کرد. سکوت درباره قیمت گاز خریداری شده از ترکمنستان و مسائل مربوط به کرسنت از محورهای اعتراض هستند.

چند سال زندان به جای چند بار اعدام!
قدس: فردی که متهم به جرایمی مانند آتش زدن قرآن بود، پس از محاکمه در دادگاه بدوی، به 6 سال زندان محکوم شده و هم اکنون آزاد است.
این فرد که در جزیره خارک زندگی می کند، چندی پیش به اتهامات سنگینی مانند ادعای ارتباط با عالم غیب و ائمه اطهار، اغفال زنان شوهردار و آتش زدن قرآن دستگیر شده بود، اما پس از چندی با وثیقه 40 میلیون تومانی آزاد شد.
گفته می شود، دادگاه بدوی وی را به 6 سال زندان محکوم کرده است.

تماس از زندان با رادیو آمریکا
جمهوری اسلامی: تماس با رادیو آمریکا از زندان و سخنرانی علیه نظام جمهوری اسلامی پدیده بی‌سابقه ایست که اکنون رخ داده است . محمد کاظمینی بروجردی که از مدعیان رابطه با امام زمان است در سال جاری با رادیو صدای آمریکا طی برنامه ای زنده گفتگو کرد. وی در این مصاحبه زنده ضمن اهانت به نظام جمهوری اسلامی گفت : من در حال صحبت با آزادیخواهان جهان هستم به داد من و این رژیم استبدادی برسید. مجری برنامه در ادامه گفت : تصمیم هایی روی بحث کاظمینی که یکی از آیت‌الله‌های ! مخالف رژیم می باشد گرفته شده است که این صدا از همه جا پخش شود. مجری افزود : « ما قصد این را داریم که یک مصونیت بین المللی برای خانواده وی ایجاد کنیم تا آنها به صورت آزاد در محافل رفت و آمد و از حق کاظمینی دفاع کنند ».

آموزش‌های کماندویی
جمهوری اسلامی: سایت «آینده» از وجود تشکیلاتی به نام « رزمگاه کماندو » در کشور خبر داد که 25 سال از فعالیت آن می گذرد . این تشکیلات طی این 25 سال بیش از20 هزار نفر نیرو جذب خود کرده است و ظاهرا شبیه سایر آموزشگاه های فنون رزمی است اما در واقع شیوه آموزش نوع جذب نیرو و... با همه آموزشگاه های دیگر متفاوت است . این سایت می افزاید : این ویژگی ها باعث برخی ابهامات و تردیدها درباره این گروه شده است و البته مشخص نیست آنان با این شیوه و آموزش استفاده از سلاح سرد چه اهدافی را دنبال می کنند. براساس همین گزارش موسس این مجموعه با نام یکتیا در منطقه سوادکوه چندین هکتار زمین شخصی دارد که داوطلبان آموزش این رشته رزمی از سرتاسر کشور برای دریافت نگین یک (اولین سطح از دوره های رزمگاه ) باید مدتی را به صورت شبانه روزی در این زمین ها بگذرانند.




حسینعلی علی نژاد ::: سه شنبه 87/11/8::: ساعت 10:44 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :16722
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<