سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش فقط سه گونه است : آیه ای استوار یا قانونی عادلانه و یا سنّتی پایدار و جز آن تنها فضیلت است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

انتظار فرج

نگرانی از دخالت نیروهای نظامی در سیاست
مردم‌سالاری: سخنگوی حزب مشارکت با اشاره به بررسی دخالت نیروهای نظامی در مباحث سیاسی در نشست دفتر سیاسی این حزب گفت: دخالت نیروهای نظامی در فعالیت های سیاسی نه شرعی, نه قانونی و نه نظر امام و رهبری است لذا باید مسوولان نظامی برای حفظ جایگاه عزتمند و اقتدار نیروهای نظامی از دخالت ها جلوگیری کنند. کاشفی انقلاب را امانتی دانست که به دست ما سپرده شده است و گفت: باید از این امانت امانتداری و پاسداری خوبی بکنیم.
صادق محصولی:

 احمدی نژاد را رئیس جمهوری توصیف کرد که نه تنها برخلاف دولت های قبلی «کم فروشی» نمی کند، بلکه «بعد از هزاران سال» به تمام شهرهای کشور سر می زند.
در این دولت برخلاف برخی دولت های قبلی مدیران کم فروشی نمی کنند و به جرات می گویم احمدی نژاد 18 ساعت در طول شبانه روز کار می کند که به برکت این تلاش است که شاهد این همه عظمت هستیم.

تغییرات در اداره انتخابات
اعتماد ملی: در اداره انتخابات وزارت کشور جابه‌جایی‌های گسترده‌ای صورت می‌گیرد. پس از بازنشستگی جمعی از نیروها و کارشناسان قدیمی اداره‌کل انتخابات وزارت کشور طی سال‌های گذشته، قرار است نیروهای تازه‌ای که نزدیکی فکری بیشتری با دولت دارند در این اداره مشغول به فعالیت شوند.

حضور گروه فشار در برابر دفتر عبدالله نوری
اعتماد ملی: یکی از دانشجویانی که هفته گذشته در دیداری با عبدالله نوری شرکت کرده در گفت‌وگو با سایت خرداد از برخی تهدیدها پس از ملا‌قات با نوری توسط نیروهای ناشناس خبر داده است. وی گفته: هفته گذشته پس از انجام ملا‌قات با عبدالله نوری، در هنگام خروج از دفتر وی متوجه حضور غیرطبیعی چند ناشناس شدم که اقدام به عکاسی و فیلمبرداری از ملا‌قات‌کنندگان با نوری می‌کردند.

صادق خرازی خوب و سرحال است
مردم‌سالاری: یک منبع نزدیک به صادق خرازی سفیر اسبق جمهوری اسلامی ایران در فرانسه، خبر وخامت حال وی را تکذیب کرد. خبرگزاری ایرنا وابسته به دولت نهم و پایگاه خبری جام جم آنلاین وابسته به صدا و سیمای جمهوری اسلامی صبح دیروز از وخامت حال صادق خرازی خبر دادند. در همین حال; یکی از نزدیکان صادق خرازی ضمن تکذیب این اخبار تاکید کرد که وضعیت جسمی آقای خرازی خوب است و سفیر سابق ایران در فرانسه که یکی از مشاوران ارشد آقای خاتمی نیز هست فعالیت های روزانه خود را ادامه می دهد. وی گفت: صادق خرازی حدود یک ماه قبل یک پروتکل درمانی را پشت سر گذرانده اما هم اکنون حال مساعدی دارد.

بنزین 200 و 400 تومانی برای سال آینده
صدای عدالت: موید حسینی صدر، عضو کمیسیون انرژی در خصوص لایحه بودجه سال 88 کل کشور، اظهار داشت: براساس پیشنهاد لایحه بودجه از سال آینده قیمت هر لیتر بنزین سهمیه‌بندی شده حداقل 200 تومان و قیمت هر لیتر بنزین آزاد حداقل 400 تومان خواهد بود.




حسینعلی علی نژاد ::: سه شنبه 87/11/15::: ساعت 6:31 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 4


بازدید دیروز: 2


کل بازدید :16728
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<