سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به یقین بدانید که خدا بنده‏اش را هر چند چاره‏اندیشى‏اش نیرومند بود و جستجویش به نهایت و قوى در ترفند بیش از آنچه در ذکر حکیم براى او نگاشته مقرر نداشته ، و بنده ناتوان و اندک حیله را منع نفرماید که در پى آنچه او را مقرر است برآید ، و آن که این داند و کار بر وفق آن راند ، از همه مردم آسوده‏تر بود و سود بیشتر برد ، و آن که آن را واگذارد و بدان یقین نیارد دل مشغولى‏اش بسیار است و بیشتر از همه زیانبار ، و بسا نعمت خوار که به نعمت فریب خورد و سرانجام گرفتار گردد ، و بسا مبتلا که خدایش بیازماید تا بدو نعمتى عطا فرماید . پس اى سود خواهنده سپاس افزون کن و شتاب کمتر ، و بیش از آنچه تو را روزى است انتظار مبر [نهج البلاغه]

انتظار فرج

سامان‌دهی ده هزار نفر حامیان خاتمی
مردم‌سالاری: در آستانه اعلام نظر نهایی سیدمحمد خاتمی طی روزهای آینده، از سوی ستاد ملی جوانان حامی خاتمی اعلام شد که تاکنون بیش از 10 هزار نفر در قالب ستاد 88 در سراسر کشور و در دورافتاده‌ترین روستاهای کشور نیز سازماندهی شده‌اند. در دیدار هفته گذشته اعضای شورای سیاستگذاری این ستاد با خاتمی گزارش فعالیت‌های این ستاد به سیدمحمد خاتمی ارائه شد و نمایندگان مناطق پنج‌گانه کشور، توضیحاتی را در خصوص چگونگی سازماندهی اعضای ستاد ملی جوانان حامی خاتمی – ستاد 88 – را در مناطق مختلف کشور ارائه کردند.

محدودیت از برگزاری مراسم سالگرد بازرگان را رفع کنید
صدای عدالت: 33 تن از نمایندگان مجلس در تذکر کتبی به صادق محصولی وزیر کشور خواستار رفع محدودیت از برگزاری مراسم سالگرد مهندس بازرگان اولین نخست‌وزیر جمهوری اسلامی ایران شدند. در این تذکر کتبی خطاب به وزیر کشور آمده است: مایه تاسف است که در سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با رهبری داهیانه حضرت امام (ره) و حضور حماسه مردم و مجاهدت و مقاومت جمعی از مبارزین، علما و دانشگاهیان از جمله مرحوم بازرگان شکل گرفته است؛ از برگزاری مراسم سالگرد وی جلوگیری می‌شود. در روزهایی که باید از این مبارزین و مجاهدین تجلیل کرد و نقش موثر آنها در پیروزی انقلاب را به تصویر کشید، جای تاسف است که حتی از برگزاری مراسم سالگرد درگذشت آنها نیز جلوگیری می‌شود. امضاکنندگان این تذکر از وزیر کشور خواستند تا ضمن رسیدگی به این مساله مراسمی در خور شان برای آن مرحوم در اسرع وقت برگزار کند.

گرهارد شرودر حامل پیام اوباما
اعتماد ملی: گرهارد شرودر، صدراعظم سابق آلمان که به احتمال قوی روز جمعه به تهران می‌آید، حامل پیام اوباما به مقامات تهران است. در دیدارهای این سفر، سفیر پرتجربه و فعال و کنجکاو آلمان در ایران که اکثر دیپلمات‌های اروپایی خط و ربط و برنامه‌های او را می‌پسندند، قرار است او را همراهی کند. این گزارش می‌افزاید: پس از آنکه دو گروه بزرگ کارشناسان از دو حزب سیاسی ‌آمریکا نتوانستند از دفتر حافظ منافع ایران در آمریکا ویزای ورود به ایران اخذ نمایند، اکنون اوباما مجبور است باز هم از طریق اروپایی‌ها با ایران ارتباط برقرار کند. این دو گروه برای تهیه گزارش بسیار مهم خود درباره عراق مجبور شدند به سوریه و اردن سفر کنند و تا این لحظه هیچ‌گونه مجوزی در اختیار آنها قرار نگرفته است. از همین رو باراک اوباما ناگزیر تصمیم گرفت برای ارزیابی شرایط ایران، خصوصا در مورد عراق، فرستاده ویژه‌ای را به ایران اعزام کند تا در کنار ارسال پیام‌های اروپایی‌ها، شرایط آمریکا نیز مورد نظر قرار گیرد. با این حال گفته می‌شود بیش از آنکه در این پیام موضوع هسته‌ای ایران مهم باشد، موضوع پرونده عراق مورد توجه قرار گرفته است.

دو سایت منتقد دولت فیلتر شدند
مردم‌سالاری: سایت فردا نزدیک به محمد باقر قالیباف و سایت پارسینه از جمله سایت های منتقد دولت فیلتر شدند.
این درحالی است که مطابق بخشنامه رئیس قوه قضائیه فیلترینگ سایت ها تنها با حکم دادگاه ممکن است و هنوز معلوم نیست علت اصلی مسدود شدن این سایت های خبری چیست.
اما برخی تحلیلگران سیاسی انسداد سایت های منتقد دولت را با نزدیکی به ایام انتخابات ریاست جمهوری بی ارتباط نمی دانند.
اما نکته مهم در این ماجرا این است که چرا صدا و سیمای آقای ضرغامی وارد این بازی شده است ؟ آیا حمایت همه جانبه صدا و سیما از دولت و عدم حضور منتقدان در برنامه های این رسانه ، کافی نبوده که صدا و سیما وارد بحث فیلترینگ سایت های منتقد دولت هم شده است ؟

آگهی دو میلیاردی شرکت مشکوک به روزنامه‌ها
اعتماد ملی: یک شرکت مشکوک به ارتباط با شرکت‌های صهیونیستی به برخی روزنامه‌های کثیرالا‌نتشار تا سقف دو میلیارد تومان پیشنهاد آگهی تبلیغاتی داده است.

تعیین جانشین
جمهوری اسلامی: خبر مرگ عبدالحمید گنجویان قطب فرقه اغتشاشیه و عضو برجسته لژ فراماسونری و از مرتبطین دربار پهلوی که در آستانه انقلاب اسلامی به انگلستان گریخت و تحت الحمایه پیر استعمار به فعالیت های خود ادامه می داد تحرکاتی را در چند خانقاه ذهبیه کشور برای تعیین جانشین او به وجود آورده است . منابع مطلع خبر می دهند تصاحب جسد گنجویان توسط هرکدام از مدعیان جانشینی می تواند برگ برنده جانشین نهایی باشد. جناح های داخلی این فرقه (دزفولیها شیرازیها و تهرانیها) هر کدام درصدد فراهم کردن زمینه دفن جسد قطب در یکی از شهرهای خود هستند تا پیروز نهایی میدان جنگ باشند.

تجمع کارگران  نازنخ در برابر نهاد ریاست‌جمهوری
اعتماد ملی: حدود 280 نفر از کارگران کارخانه نازنخ قزوین مقابل نهاد ریاست‌جمهوری تجمع کردند. یکی از تجمع کنندگان درباره علت این تجمع اظهار داشت: این کارگران در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق 4 ماه گذشته و دریافت نکردن بن کالا‌ی سال گذشته دست به این تجمع زده‌‌اند.

خوش‌چهره: عبور که مجوز نمی‌خواهد!
قدس: محمد خوش چهره که سال 84 یکی از سخنگویان ستاد انتخاباتی محمود احمدی نژاد بود، اما به تدریج به یکی از منتقدان اصلی وی تبدیل شد، با اشاره به سخنان اخیر آیت‌الله یزدی مبنی بر این که «مجوزی برای عبور از احمدی نژاد وجود ندارد»، گفت: این سخنان با معیار جمهوریت و اسلامیت نظام در تعارض است.
این نماینده دور هفتم مجلس با انتقاد از افرادی که با تمسک به تعابیری از اسلامیت جایگاه و منزلتی برای رأی مردم قائل نمی شوند، گفت: من از منشأ تحلیل آیت‌الله یزدی بی اطلاع هستم ولی مطمئناً این گونه تحلیلها، سؤاستفاده برخی افراد که از آن به عنوان ابزاری برای نفی جمهوریت استفاده می کنند را فراهم می‌آورد.

بنقل از سایت امروز




حسینعلی علی نژاد ::: دوشنبه 87/11/7::: ساعت 7:53 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 5


بازدید دیروز: 2


کل بازدید :16729
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<