سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه آدمی خوراکش را کم کند، درون شپر نور گردد [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

انتظار فرج

حضور یک مقام دولتی با ظاهر نامتعارف در رسانه ملی
سرمایه: برنامه «دو قدم مانده به صبح» با اجرای محمد صالح اعلاء شامگاه دوشنبه میزبان مهدی کلهر مشاور رسانه ای رئیس جمهوری بود. نکته حائز اهمیت در این برنامه که به مقایسه سینمای انقلاب با سینمای پیش از آن می پرداخت، حضور کلهر با ظاهر نامتعارف در رسانه ملی بود. این پدیده در حالی صورت گرفت که پیش از آن برخی چهره های سینمایی و خوانندگان (نظیر علیرضا عصار و داریوش ارجمند) که آرایش موهایشان شبیه مشاور رئیس جمهوری بود، تا قبل از اصلاح ظاهرشان موفق به حضور در برنامه های صداوسیما نشدند.

علی مطهری: کاش احمدی‌نژاد در شهرداری می‌ماند
جمهوری اسلامی: «علی مطهری» فرزند شهید مطهری و نماینده اصولگرای مجلس هشتم که طی چند ماه اخیر انتقادات شدیدی را به رئیس جمهور و برخی دیگر از مسئولین دولت نهم وارد کرده است بار دیگر بر تئوری انتخاباتی خود برای اجماع اصولگرایان حول فردی چون دکتر ولایتی و معرفی همزمان یک نفر دیگر به عنوان معاون رئیس جمهور اصرار کرد. وی گفت : کسی که می خواهد رئیس جمهور شود باید ظرفیت این کار را داشته و مراتب قبلی را طی کرده باشد. اینکه فردی یک دفعه از سمت مثلا مدیرکلی رئیس جمهور شود هم به خود ضربه می زند هم به کشور. امام (ره ) هم فرمودند خدا نکند که انسان قبل از آنکه خودش را ساخته باشد مردم به او روی آورند. وی در پاسخ به این سئوال که « پس شما هم مانند خیلی دیگر آرزو می کردید که آقای احمدی نژاد در شهرداری می ماندند » تصریح کرد : می ماندند به این معنا که ما باید کار را به سامان برسانیم نه اینکه یک دفعه رها کنیم و جای بالاتر برویم.
هاشمی، رهبر اصلاح‌طلبان شود
وطن امروز: خشایاری دیهیمی، عضو گروهک ملی مذهبی‌ها که میهمان جلسه دفتر انتخاباتی حزب مشارکت بود با تشریح وضعیت کنونی جبهه دوم خرداد گفت: برخلاف عده‌ای که می‌گویند خاتمی هدایت اصلاح‌طلبان را برعهده گیرد، معتقدم هاشمی باید رهبری جنبش اصلاحات را به دست گیرد. وی افزود: البته گزارشاتی که دوستان می‌دهند از این موضوع حکایت دارد و باید تداوم پیدا کند چرا که اگر اصلاح‌طلبی بخواهد فقط به چانه‌زنی تعبیر شود پس بهتر است جامعه به کسانی که توانایی چانه‌زنی بیشتری دارند رجوع کند. در این شرایط به طور مثال آقای هاشمی رفسنجانی که قدرت چانه‌زنی‌اش خیلی بیشتر از آقای خاتمی است باید در راس اصلاحات باشد

تعلیق
ایران: الهه کولایى عضو شوراى مرکزى جبهه مشارکت و سخنگوى کمیسیون امنیت ملى مجلس ششم اخیراً در یک محفل حزبى گفته: در صورت روى کارآمدن یک دولت اصلاح طلب، شاه کلید شروع تحولات، تعلیق حداقل کوتاه مدت غنى سازى اورانیوم خواهد بود و دراین زمینه برنامه ریزى شده است.
کولایى پس از این نشست نیز در گفت و گو با یک سایت اینترنتى که از سوى سازمان اطلاعات امنیت هلند اداره مى شود در پاسخ به سؤالى در مورد اینکه آیا آقاى خاتمى در صورت رسیدن به ریاست جمهورى مى تواند غنى سازى را متوقف کند با تأیید تلویحى برنامه ریزى براى تعلیق غنى سازى اورانیوم در ایران افزوده: نکته مهم این است که در صورتى که ایشان به گونه اى با اقبال عمومى بالا قدرت اجرایى را در اختیار بگیرد مى توان انتظار تغییر و تحول را در عرصه داخل و خارج از کشور داشت.

سایت‌هایی که فیلتر شدند
خراسان: در مصوبه تازه فیلترینگ که از شنبه این هفته اعمال شده است، علاوه بر وجود چندین وبلاگ و پایگاه اینترنتی کمتر شناخته شده، نام پنج سایت مطرح نیز به چشم می‌خورد. سایت‌های فردا، هفتان، پارسینه، صدای آلمان (بخش فارسی دویچه وله) و العربیه (بخش فارسی العربیه) 5 سایت مشهوری هستنند که به تصمیم کمیته تعیین مصادیق فیلترینگ و توسط وزارت ارتباطات از شنبه این هفته فیلتر شده‌اند.




حسینعلی علی نژاد ::: پنج شنبه 87/11/10::: ساعت 9:29 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0


بازدید دیروز: 2


کل بازدید :16740
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<